عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دلم خوش نیست غمگینم کسی شاید نمیفهمد کسی شاید نمیداند کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی عجب احساس زیبایی تو هم شاید نمیدانی … . … سلام . من رهاهستم .16سالمه دوم دبیرستانم ورشته تجربی . اینجاخاطراتمومینویسم لطفااگه جنبه ندارین برین بیرون. البته بازدیدکننده های وب من اصلااینجوری نیستن دوستای خیلی خوبی دارم که مرتباپی گیرخاطراتم هستن وبه من کمک میکنن میدونم شماهم اینجوری نیستی وازخاطراتم استفاده نمیکنی . درحال حاضرعاشق نیستم .ولی یه زمانی بودم . اونقدرعاشق وبااحساس بودم که تمام احساسموباورموکسی که دوسش داشتم بادروغاش وبازی کرد ن بااحساس من وهزارتادختردیگه سوزوندوازبین برد.والان به بدترین نحوداره جزای کارشومیبینه ... درسته که اون باعث شده بی احساس ترین ودل سنگ ترین دخترروی زمین شم. ولی میبخشمش وحلالش میکنم.زندگی خیلی بهم تواین سن کم تجربه وسختی داده ...شایدازخیلی دوستام بیشترتجربه دارم.رسماتوبعضی مسال تنهام وخودم همه کاراموانجام میدم ..این برام سخته . اره من تنهام وتنهایی سخته .دوست دارم کسیوداشته باشم تاتوبغلش گریه کنم ولی کسی نیست.. خدایامیشه بیای پایین؟؟؟

عشق پاک یعنی چی؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ღعشق پاک ღ و آدرس eshghpak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 512
:: کل نظرات : 468

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 4
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 9
:: بازدید ماه : 6168
:: بازدید سال : 12350
:: بازدید کلی : 112405

RSS

Powered By
loxblog.Com

کـاش گنـاهے کنمْــ ڪِـﮧ مـجـازاتـش تبعیـد بـﮧ قلـب تـو بـاشد

چهار شنبه 4 بهمن 1391 ساعت 18:0 | بازدید : 749 | نوشته ‌شده به دست رَهــ‗__‗ــا | ( نظرات )

 

 

چشم ها :

 

مردها وقتی عاشق کسی هستند موقع حرف زدن ، راه رفتن و نشستن نگاهشان دوخته به طرف مقابل است اما اگر وقتی با شماست چشم هاش به اطراف می چرخد یعنی متوجه شما نیست و شما برایش بی اهمیت هستید.

 

 

 

دهان :

 

مردهای عاشق معمولا لبخند عمیق و صمیمی به طرف مقابل می زنند اما اگر لبخند خشک و زورکی داشتند نشانه این است که او دارد شما را تحمل می کند و به زودی شما را ترک می کند.

 

 

 

شانه ها :

 

مردان عاشق وقتی در حال صحبت با فرد مورد علاقه شان هستند شانه هاشان به طور غیر ارادی به جلو خم می شود این حرکت نشانه این است که او می خواهد شما در مرکز توجه اش باشید و تمام توجه و تمرکزش متوجه شماست.

 

 

 

بازو ها :

 

مردهای عاشق معمولا بازو هایشان را می گشایند که نشانه علاقه به ایجاد صمیمیت و آشنایی بیشتر با شماست.

 

 

 

دست ها :

 

بازی با دست ها هنگام صحبت و دست های خیس از عرق نشان دهنده این است که او به طرف شما جذب شده است ولی اگر از دستش برای مرتب کردن موها و پیراهنش استفاده کند یعنی می خواهد در نظر شما بهترین باشد.

 

 

 

پاها :

 

مردی که عاشق شماست در زمان راه رفتن شما را راهنمایی می کند و این نشان دهنده میزان صمیمیت و علاقه او برای حمایت و مراقبت از شماست.

 

 

 

قفسه سینه :

 

مرد علاقه مند به شما موقع قدم زدن سینه اش را جلو داده و بازویش متمایل به عقب برای تحت تاثیر قرار دادن شماست.

 

 

 

رفتار :

 

او سعی می کند در مقابل شما مانند یک جنتلمن واقعی رفتار کند ، در را برای شما باز کند کیفتان را بردارد و سعی می کند زندگی را برایتان راحت تر کند البته این نشان دهنده تربیت خوب مادرش است.

 

 

 

شخصیت :

 

شخصیت بعضی مردان پشت حرف های آزار دهنده ، نیش دار و خنده دار پنهان شده و این کارها تنها نشانه علاقه و عشق بیشتر او به شماست.

 

آدم ها متفاوتند بعضی با علاقه ظاهری و برخی با علاقه قلبی در ضمن صفت های مشترک در بین همه مردها این است که آنها تشنه زیبایی و محبت هستند و دوست دارند تایید شوند.

 

روش تشخیص نشانه های عشق حقیقی

اگر هوس را کنار بگذاریم، نشانه هایی که در این مقاله برایتان عنوان می کنیم، نشانه های انکارناپذیر از عشق حقیقی-و سلامت احساسی-هستند.

 

 

در رمان نویسی، نشانه های عشق واقعی به سمت ملودرام گرایش دارد. تپش قلب، بی خوابی، بی اشتهایی، به حرکت درآمدن پرده ها و آتش بازی. اما اگر چنین چیزهایی را حس کردید، آنقدر که اسیر هوس شده اید، عاشق نشده اید. اگر هوس را کنار بگذاریم، نشانه هایی که در این مقاله برایتان عنوان می کنیم، نشانه های انکارناپذیر از عشق حقیقی-و سلامت احساسی-هستند.

 

 

 
 

به راحتی علت اینکه نمی خواهید با کسی ارتباط برقرار کنید را توضیح می دهید

 

 

باوجود اینهمه بیماری های مختلف دیگر هر روز با یکی بودن به اندازه گذشته جذابیت ندارد. مسئله تمایل به تک پر بودن نیست مسئله حرف زدن درمورد آن است. تعداد زیادی از زن ها و مردها تک همسری هستند و احساس می کنند که تمایلشان برای چشم پوشی از بقیه به همسرشان قدرت بیشتری می دهد. اما وقتی دوست داشته باشید که این حس و تمایل خودتان را توضیح دهید نه تنها عاشق هستید بلکه فردی منطقی و فهمیده نیز به نظر خواهید رسید.

 

 

 

 

دفترچه خاطرات گذشته تان را دفن می کنید.

 

 

"من دفترچه خاطراتم را دفن کرده ام!" این جمله نه تنها تک پر بودن فرد بلکه برنامه داشتن برای آن را نشان می دهد مخصوصاً وقتی می گویید که هیچکس از آشنایانتان به پای معشوق فعلیتان نمی رسد. تمایل شما برای خلاص شدن از آن، نشان از این واقعیت دارد. همچنین نشانه این است که دیگر هیچ تمایلی برای دیدن عشق های قبلیتان ندارید و این یعنی در این رابطه دیگر میلی به برگشت وجود ندارد و فقط می خواهید به جلو بروید.

 

 

 

شاید با خودتان فکر کنید که منصفانه نیست که دفترچه خاطرات را در شومینه بیندازید و بسوزانید، به همین دلیل اطلاعاتتان را روی لپ تاپ شخصیتان که دست هیچکس به آن نمی رسد ذخیره می کنید. تعهد، تعهد است. اگر تظاهر کنید که دفترچه خاطراتتان را دور ریخته اید یعنی تظاهر به متعهد بودن می کنید. پس بزرگ شوید: اگر به اندازه کافی بزرگ شده اید که کسی که دوستش دارید شما را جدی بگیرد، پس یعنی به اندازه کافی هم بزرگ شده اید که خودتان خودتان را جدی بگیرید. در روابط متعهد دیگر جایی برای دوز و کلک نیست.

 

 

 

 

جایی می روید که از آن متنفر هستید.

 

 

اینکه دلتان بخواهد که با عشقتان جایی بروید که به شدت از آنجا متنفر هستید و اصلاً هم به خاطر آن ناراحت نشوید یکی از نشانه های خوب عاشق شدن است.

 

 

 

وقتی تازه شروع به قرار گذاشتن کرده بودید وسوسه می شدید که این رابطه را بر هم بزنید. در مرحله بعدی رابطه برای خودتان می ایستید و کارهایی که دوست ندارید را به هیچ وجه انجام نمی دهید. این فرایند کاملاً لازم است چون اگر قرار است یک عشق واقعی وجود داشته باشد باید بر مبنای اینکه خود واقعیتان کیست بنا شود نه کسی که طرفتان دوست دارد باشید. اما وقتی در آخر به عشق می رسید نیاز به اثبات مداوم خودتان با تاثیرات معشوقتان نرم تر می شود و این حس بخشش به خاطر عشقتان سخاوتتان را جبران می کند.

 

 

لازم نیست خوب حواستان به همه چیز باشد تا همه چیز ۵۰-۵۰ باشد. اما وقتی حس کنید که عدالت و مساوات و احترام بینتان وجود دارد آنوقت برای انجام کاری که از آن متنفرید اما طرفتان به آن علاقه دارد تمایل بیشتری پیدا می کنید. به عبارت دیگر، آن فرد از آن کار یا اتفاق مهمتر می شود.

 

 

 

 

اگر ولخرج باشید صرفه جوتر و اگر خسیس باشید دست و دلبازتر می شوید

 

 

مسئله پول نیست بلکه میل به امتحان کردن اعتقادات اصلی به خاطر ارزش گذاشتن به فردی دیگر و دیدگاه و نظرات اوست. هر رابطه خوبی ما را تغییر می دهد. اگر با عشقتان بودن باعث می شود یک بخش اصلی از خودتان را تغییر دهید فقط نشانه عشق نیست، بلکه نشاندهنده احترام و میل به یادگرفتن از همدیگر است. این یعنی رابطه تان اینقدر امن هست که بخواهید در آن دست به امتحان کردن کاری جدید بزنید.

 

 

ریا و دورویی را فراموش کنید. باید اینقدر جرات، قدرت و انرژی داشته باشید تا سیستم اعتقادی خودتان را چه سیاست، سقط جنین، غذای چینی، مسافرت، بچه دار شدن، باغبانی، پول یا هر عقیده دیگری به چالش بکشید.

 

 

 

 

هیچ کاری نکردن اما با هم بودن فوق العاده به نظر می رسد

 

 

در مراحل اول رابطه عطش عمیقی برای شناختن همدیگر وجود دارد اما این دوران کمی ترسناک هم به نظر می رسد چون ممکن است طرف مقابل کسی نباشد که شما فکر می کردید یا بدتر از آن، شما آن کسی نباشید که طرف مقابلتان می خواسته است. بااینکه در ابتدای رابطه هیچ چیز قطعی نیست اما شما فکر می کنید که اینطور است به همین خاطر دوست دارید همیشه با هم باشید و کاری انجام دهید، چه در ملاء عام چه محرمانه. در این دوران همیشه دنبال جایی هستید که با هم بروید و کاری که با هم انجام دهید. اگر زن و شوهری هستید که به رابطه جنسی علاقه دارید، کارهایی که می کنید هم پیرامون این رابطه خواهد و بقیه کارها اهمیت زیادی نخواهد داشت. اما وقتی آن عطش جنسی اولیه فروکش کرد دوست دارید پز همدیگر را به بقیه بدهید چون حس می کنید که خوب با هم جور شده اید و به آن افتخار می کنید.

 

 

وقتی حس کنید که هیچ کاری نکردن اما با هم بودن هم می تواند لذت بخش باشد یعنی عاشق شده اید چون مراحل قبلی که مرحله ترس، رابطه جنسی و پز دادن است را پشت سر گذاشته اید. حالا رابطه فقط به شما دو نفر منحصر می شود نه آدم ها یا کارهای دیگر. درواقع بااینکه در زندگی طبیعی همدیگر وارد شده اید اما با هم بودن برایتان فوق العاده ترین چیزی است که می توانید فکر انجامش را بکنید.

 

 

 

 

حاضرید خودتان بودن را به خطر بیندازید

 

 

خودتان بودن مهمترین مسئله ممکن است. بقیه مواردی که در این مقاله ذکر کردیم همه مستلزم این است که خودتان باشید اما وقتی واقعاً کسی را دوست داشته باشید دوست دارید بداند که شما که هستید و شما را برای آنچه که هستید دوست بدارد نه آنچه که تظاهر می کنید هستید. وقتی در یک رابطه عاشقانه واقعی باشید می توانید صادق و رک و راست باشید و از فرصت ها استفاده کنید.

 

 

بخش نیرنگ آمیز عاشق بودن این است که می تواند شما را ترغیب کند خودتان باشید. شما دوست دارید کسی که قرار است شریک زندگیتان شود همیشه خوشحال و خوشبخت باشد و تنها راه آن این است که خودِ واقعیتان باشید. مطمئناً الان که او را اینقدر دوست دارید دلتان نمی خواهد با دروغ با او زندگی کنید اما باید مراقب باشید که به چه اعتراف می کنید. یادتان باشد که بین صداقت و دورویی سکوت است. اگر اینقدر بزرگ شده اید که عاشق شوید، پس اینقدر عاشق شده اید که بفهمید بعضی وقت ها باید ساکت باشید.

1. خودتونو دوست داشته باشید (چگونه خودتونو دوست داشته باشید؟)

-- در وحله اول باید نشان بدهید چقدر نترس هستید (چگونه نترس نباشید؟) ولی این باعث نمی شود با صدای بلند حرف بزنید یا خود را خشن نشان بدهید یا حتی خود را متکبر و پر حرف و گستاخ نشان دهید. بلکه به معنی این است که به قسمتی از پوست خود برسید که احساس راحتی می کنید. شما می توانید در یک زمان خود را پر رمز و راز (چگونه پر رمز و راز باشید؟) شیرین و فروتن (چگونه فروتن باشید؟) نشان دهید. پسر ها دخترانی را دوست دارند که مطمئن و راز دار باشند. و علاقه مند به دخترانی هستند که زندگی شخصی خود را دارند. پسرانی که به دختران متزلزل را دوست دارند خودشان هم متزلزل اند. که این مسئله سالم نیست و شما دختران شایسته بهتر هستید.

2.توجه پسر را جلب کنید (چگونه توجه یک پسر را جلب کنید؟)

-- یک پسر نمی تواند دوستتون داشته باشد مگر در زمانی که حضور شما را متوجه شود. اگر هنوز نتوانستید توجه او را جلب کنید (چگونه توجه یک پسر را جلب کنید؟) سعی کنید توجهش را جلب کنید. با سلام کردن . خداحافظی کردن . و دست تکان دادن توجهش را جلب کنید. زمانی که او هم جواب شما را با همان کار داد معلوم می شود که شما توجهش را جلب کردید. خودتون را معرفی کنید (چگونه خود را معرفی کنید؟) یه جورایی و صحبت را شروع کنید. خودتان را بیش از حد علاقه مند به چیز هایی که او دارد و جایی که از آنجا آمده و جایی که می خواهد برود و حتی خود او نشان دهید و به او نشان دهید شما هم همان طور هستید. و زمانی که کسی کم حرف است نمی شود او را دوست داشت و او هم نمی تواند شما را دوست داشته باشد مگر اینکه برای کار های بد.

3. یک جک بگویید(چگونه یک جک بگویید؟)

-- داشتن شوخ طبعی همه چیز را بهتر می کند. این به این معنی نیست که باید همیشه لبخند به لب داشته باشید و به هر چیزی بخندید. بعضی از افراد شوخ و تعنه آمیزند. بعضی دیگر می توانند داستان های خنده دار بگویند. اشکال ندارد این حس شوخ طبعی خود را با غلغلک بروز دهید. این بهتر است که کسی را دوست داشته باشید که می تواند شما را در یک لحظه به خنده (چگونه بخندید؟) بیاندازد. اگر شما کسی را برای خنده دو نفری پیدا نکردید یعنی شما ابداُ او را دوست ندارید.

4. کار ها را با هم انجام دهید

-- اگر او علاقه مند به صخره نوردی است. با حسن نیت ازش بخواید که نشونتون بده چجوری این کارو می کنه؟ یک ذهن باز داشته باشید (چگونه یک ذهن باز داشته باشید؟). بذارید بفهمه که چجوری شما تو جهان خودتون واردش کردین. اگه شما عاشق (چگونه عاشق باشید؟) یک نوع خاصی از موسیقی هستید. ازش بپرسید تا حالا این نوع موسیقی یا یه خواننده تو این سبک رو گوش کرده یا نه؟ این آهنگ رو واسش پخش کنید. پیدا کردن یک کاری که دوتای شما ازش لذت می برید می تونه بررسی کردنه یک گروه خاص باشد و بیشتر از شما قدر دانی کند.

5. صبور بودن (چگونه صبور باشید؟)

-- این جور چیزا طول می کشه. نمی تونید کسی مجبور کنید که دوستتون داشته باشه. و تلاش برای شتاب در هر چیزی می تواند معاشقه را تباه کند. به او زمان بدهید و وسواس نداشته باشید (چگونه وسواس نداشت؟) بگذارید همه چیز به صورت عادی پیش برود و کم رنگ شدن موقت دوستی یک چیز طبیعی است. سر انجام او به شما خواهد گفت که آیا او هم علاقه مند به محبت متقابل به شما هست یا نه؟ اگر نه مانند توله سگ گم شده به او آویزان نشوید. در بعضی از مواقع ممکن است شما ناسازگار باشید در مواردی هنوز نفهمیدید. معمولاُ یک مرد زیاد علاقه به رابطه طولانی مدت ندارد. او را شخصاُ طرد نکنید (چگونه کسی را طرد کنید؟). این اتفاق باعث می شه هیچ کس مانند شما در جهان نباشد. حرکت کنید و نترسید. ماهی های بسیاری در دریا هستند که شما می توانید آنها را صید کنید به یا داشته باشید که شما صیاد خوبی هستید.

آیا شما عاشق مردی شده اید که دوست داشته باشید او هم همین حس را به شما داشته باشد. روش های زیر برای این منظور بسیار مفیدند.

 

آیا شما عاشق مردی شده اید که دوست داشته باشید او هم همین حس را به شما داشته باشد. روش های زیر برای این منظور بسیار مفیدند.

روش ۱: اولین کاری که باید انجام بدهید این است که از اطرافیان بپرسید که سایت ارتباط جمعی مثل Face book و ….عضویت دارد یا نه؟ این روش بهترین راه برای فهمیدن علایق او در موسیقی، فیلم و ایده های عمومی است. شما می توانید از این اطلاعات برای شروع یک بحث داغ در آینده استفاده کنید.

روش ۲: باید متوجه شوید که او از چه تیپ دختری خوشش می آید.اگر شما در مورد ظاهرتان اعتماد بنفس ندارید سعی کنید روی آن کار کنید. از شر جوش ها خلاص شوید، چند کیلو وزن کم کنید اگر تاریخچه روابط او را بدانید خیلی به شما کمک می کند و اینجاست که شبکه اجتماعی کمک می کند.

روش ۳: باید شرایط یک ارتباط ساده را فراهم کنید یک دوست در حد سلام و خداحافظ باشید. از دوستان مشترک برای دستیابی به این قضیه استفاده کنید. اگر دوستتان را در حال صحبت با وی می بینید شما هم وارد بحث شوید، دوستتان زحمت معرفی شما را به دوش می کشند. وقتی که او را می بینید خوشحال باشید و سلام کنید.
روش ۴: باید چند قدم جلوتر بگذارید. کارهای کوچکی برای اینکه توجه او را جلب کنید انجام دهید. به او ثابت کنید که همیشه در هر حالی برای وی هستید. به او نشان دهید که دوستش دارید بدون اینکه حرفی از زبان شما شنیده باشد.
روش ۵: پسر ها دوست دارند که به دختر ها آرامش دهند پس بگذارید حس مرد بودن را تجربه کند. دست از کنترل کردن آنها بردارید، آنوقت خواهید دید که چگونه در شرایط سخت از شما محافظت می کند. به او اجازه بدهید که حس کند می تواند در خوب کردن حال شما نقش مهمی داشته باشد.
روش۶: پسر ها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند. پس سعی کنید طبیعی و نرمال رفتار کنید. باعث خندیدن آنها شوید. خوشحال و شاد باشید و از جلب توجه زیادی دوری کنید.
روش ۷: به پسری که شیفته شما شده است فرصت دهید تا قدمی بر دارد. نظر دوستانتان در مورد اینکه او به شما علاقه دارد یا نه اکثر وقت ها درست از آب در می آید. سعی کنید سخت به دست بیایید اما همیشه صادق باشید.
آیا شده تا حالا با یک پسر صحبت کنید و شبهنگام حس کنید که بازنده هستید؟

۱. همیشه مستقیم بهش نگاه کنید. پسر ها این رو خیلی دوست دارند.



۲. لزومی نداره که لاس بزنید. لازم نیست که برای جذب اونها کارهای جلف بکنید. همین! از پیرهنشون خیلی شیرین تعریف کنید.




۳. صادق باشید، خودتون باشید، و شیرین باشید.




۴. همیشه سعی کنید که روی مطالب کمی که میدونید اونها دوست دارند نظر بدید، اگه میدونید که والیبال دوست داره، بگید که خیلی دوست دارید که وقتی یک نفری که میشناسید داره بازی میکنه برید تماشاش کنید، بعد میگه. هی. من والیبال بازی میکنم میتونی بیای من رو ببینی.




۵. خودتون رو بیچاره نشون ندید، نگذارید طرف روی شما و اطلاعاتش در مورد شما مسلط باشه. البته تفریط نکنید. طوری که قیافه شما هم براش ناشناخته باشه. در مورد چیزایی که نشون میده شما یک آدم منعطفی هستید حتماً صحبت کنید.




۶. بهش نشون بدید که مهارت های خاص خودتون رو دارید. اما سرزنش نکنید با این مهارت ها. پسر ها دوست ندارند که ببینند طرفشون ازشون سر تر هست.




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
منا در تاریخ : 1391/11/6/5 - - گفته است :
سلام لینکت کردم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: